2 Şubat 2014 Pazar

kış şenliği tamamlanmıştır :)

       
Pinuccia'nın kış şenliğini nihayet tamamladım :) nihayet derken iyi ki bitti anlamında değil, kenarda birikip bekleyen,gözlerini gözlerime dikmiş sabırsız kitaplara artık başlayabileceğim için öyle dedim...kitapları bulmak, yorumlamak ve okumak bir zevkti...yakın zamanda bir şenlik daha olur da ona katılırım inşallah :) ocak ayı raporumu zevkle yazıyorum...şimdiden herkese keyifli okumalar..



1)10 puan: Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara

    Tefeciler – Arthur Hailey – Altın Kitaplar – 474 (Okul kütüphanesinden )

2)15 puan: 600 Sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.
   Çingenem – Zaharia Stancu – Bilgi Yayınevi – 607 s

3)40 puan: Bir üçleme veya aynı seriden 3 kitap okuyanlara.
      Çember Serisi -  Ted Dekker - Martı - Siyah (607)
                                                               Kırmızı (599)
                                                                Beyaz (545)

4)30 puan: Okumayı yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
     Matilda  -  Roald Dahl  -  Can Çocuk   -  252 s (1988 ‘de basılmış )

5)20 puan: Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere
        Hobbit-   J.R.R. Tolkien  -   İthaki  -  425 s  (1 ve 2. filmini izledim. 3.yü bekliyorum J)

6)25 puan: Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
     Atatürk'ün uşağının gizli defteri - Cemal Granda - Kentkitap - 392 s

Toplam puan : 140
Toplam sayfa :3901

2 yorum: