31 Mart 2014 Pazartesi

yeni kitaplarımla günümü aydınlatmaya çalışırken..


bildiğiniz üzere dün ülke çapında bir seçim atlattık. sevinenler ve nerede yaşadığına hayret edenler oldu. sabah ilk iş internete girip sonuçlara baktığımda, yüzümü tek güldürebilecek şeyin kitaplarım olduğuna karar verip daha kahvaltımı etmeden bu postu hazırlamaya başladım. 
malum d&r da 5 tl ye kitaplar vardı, 50 tl ve üzerine de kargo bedavaydı :) ben ne var ne yok bir baktım ve aslında (bir ikisini blogger arkadaşlarımın yorumlarından beğenmiştim, bir tanesini de aşağıda açıklayacağım bir nedenden ötürü listeme almıştım) listemde olmamalarına rağmen bir sürü kitap beğendim :) yani alacaklar listem hala kabarık :) 


Gölge ve Kemik adlı kitabı Aradia's Chant'ın bir postunda görmüştüm..Polansky hakkında bir fikrim yok.


Limoni Ölüm'ü bahar şenliği için seçtim, F ise adı itibariyle ilginç geldi.


Babam Çalılığa Dönüşünce'yi hem Pinuccia'da hem Moriçe'de görmüş merak etmiştim. Lucian'ı da Aradia's Chant da görmüştüm. Kadın Krallığı kişisel merakımdır :)



Bu kitabı ise yapmak istediğim bir çekilişin konseptine uygun olduğu için seçtim.  Becerebilirsem Hıdrellez için bir çekiliş düşünüyorum...O yüzden adında "gül" geçen bir kitap istedim...hem de bahar şenliğinin çiçek kategorisine uyuyor...ama olur da çekilişi yapamazsam, bu kitap hediye niyetiyle alınmıştır, takipçilerimden birine mutlaka hediye edeceğim :)
Hayat devam ediyor..Keyifli okumalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder