16 Haziran 2014 Pazartesi

Bahar Okuma Şenliği

elim varmıyor bu postu yazmaya :( ilk defa bu şenliği tamamlayamadım..
bahar aylarında,kış gibi kitap okunamıyormuş demekki!!
Pinuccianın hazırladığı bu etkinlikte yer alan ve tamamlamayı başaran tüm arkadaşları 
tebrik ederim :)
Listem :
05 Mayıs 2014

1)  5. Kategori (20 p) : Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara 
   Debbie Macomber - Gül Limanı Oteli - Epsilon Yayınları- 380 s

2) 6.Kategori (20 p) : Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap 
okuyanlara 
   Isabel Abedi - Lucian (cep boy)- Nemesis Kitap - 511 s

3) 7. Kategori (20 p) : İlk kitabı 2010 yılında veya sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara 
   Ayşe Erbulak - Limoni Ölüm - Destek Yayınları - 416 s

4) 9.Kategori (20 p) : Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara 
    Julio Cortazar - Seksek - YKY - 645 s

5) 4. Kategori (15 p) : Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok)
   Shakespeare'den Hikayeler - W. Shakespeare - Türkiye İş Bankası - 286

…………………………………………………………………………………………………………………………
15 Haziran 2014

6) 11. Kategori ( 25 p) : Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara 
      Oblomov – İvan Aleksandroviç Gonçarov – Antik Batı Klasikleri – 528 s

7) 1. Kategori (10 p) :Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa)
    Gölge ve Kemik – Leigh Bardugo – Martı -(Blogger arkadaşlar)-382 s
8) 2. Kategori (15 p) : Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok) 
   Attila İlhan - ben sana mecburum bilemezsin - İş Kültür Yayınları – 156 

Toplam Puan : 145
Toplam Sayfa Sayısı :3304

Maalesef 1200 sayfalık seriye başladım ama bitiremedim az kalmıştı :( Bu etkinlikten buruk ayrılıyorum ama olsun,listelerden bir sürü yeni kitap ekledim kendi belleğime..yaz tatili geldi,artık daha rahat okurum,şimdiden herkese keyifli okumalar,huzurlu tatiller :)

6 yorum:

  1. ben de son kitabı bitirmeye çalışıyorum çarşambaya kadar liste verme hakkımız varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 hazirana kadar okuduğunuz kitapların listesini çarşambaya kadar verebilirsiniz diyor sandım ben..bilemedim :) ben de bugün bitirdim kitabımı ama canım sağolsun,her türlü listeyi tamamlayamadım zaten...araya başka kitaplar aldım,hepsi bitemedi :(

      Sil
    2. 15 Hazirana kadar okuduklarınızı Çarşambaya kadar bildirme hakkınız var. 15 hazirandan sonra okunanları kabul edemem.

      Sil
    3. tamamdır,ben doğru anlamışım demekki :) bilgilendirme için teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. Canın sağolsun tatlım. Yine de süper okumuşsun. Bir dahakine. Bende bu sefer ilk ay bıraktım. Baktım okuyamicam çok zorlarsam ben stresse giriom :)
    Bir sonrakinde inşallah görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) ben arada başka kitaplar okudum aslında ondan bitmedi,seriyi de bugün bitirdim..ama canım sağolsun tabi :) eğer yaz etkinliği olursa katılamıycam ben,biraz serbest takılmak istiyorum sanırım liste olayından sıkıldım

      Sil