13 Ekim 2014 Pazartesi

Favori kitap ve karakterler mimi

Resim Defterim beni kitaplarla ilgili bir konuda mimlemiş :)
teşekkür ediyorum.kitapları seviyorum ve bazı sorular beni gerçekten 
okuduğum kitaplar hakkında düşünmeye sevk ettiği için 
mimlerin bir kısmını da seviyorum...bu onlardan biri...

1. İlk Hayranlığım : Küçük Kadınlar...İlk okulda tekrar tekrar kısaltılmışını,sonra tam metnini ve yıllar sonra ingilizcesini okudum.

2. Favori Serim : Bu soru çok zor çünkü bir sürü seri okudum ve hala devamını beklediklerim var.
Ancak son zamanlarda merakla beklediğim "Kral Katili Güncesi"ni diyeceğim.Zaten herkesin bildiklerinin dışında olsun..Seri severlere duyurulur..

3. Favori Kitabım : Bu daha da zor bir soru. Aylak Adam (Yusuf Atılgan) diyorum. Uzun süre aklımdan çıkmadı.

4. Favori Erkek Karakterim : Fahrenheit 451'in ana karakteri Montag. Kitabın kıymetini anlayabilen herkese ithafen..

5. Favori Kadın Karakterim :Küçük Kadınlar'daki Jo.Onun yerine kendimi koyar,hayaller kurardım...

6. Favori Okuma Saatim : Yatmadan önceki bir saat :)

Ben de :
 Moriçe
Gülay Cansever
Mila
Müptezel
Eqzdemir
 ve 
dileyen herkesi mimliyorum. 

2 yorum:

  1. Aylak Adam beni de çok etkileyenlerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)kitap zevkimizin benzemesi beni çok sevindirdi :)hoşgeldiniz :)

      Sil